ترازوی محک 35 کیلویی مدل 11000

ترازوی دیجیتال

ترازوی محک 35 کیلویی مدل 11000

ترازوی فوق طراحی و تولید شده توسط کارخانه محک ( توزین توان سنجش ) می باشد که سالهای بسیاری است که در زمینه ی ترازو دیجیتال در حال فعالیت می باشد ، ترازوی محک با رنگ های متنوع دامنه ی انتخاب فروشگاه را افزایش می دهد ، شرکت محک با طراحی فوق العاده ی ترازو محک مدل 11000 توانسته یک دهه پر فروش ترین ترازو با کیفیتی استاندارد را به مشتریان خود ارائه دهد ، ترازوی محک مدل mds 11000 با مفهوم ترازوی دیجیتال محک مدل 11000 دارای ظرفیت 35 کیلو گرم می باشد که با ظرفیت 50 کیلو گرم خود از نظر ظاهر و ساختار داخلی تفاوتی ندارد ، ترازو دارای دقت بالا در توزین می باشد و با رعایت حساسیت 2 گرم در مدت توزین موجب جلو گیری از خطا می گردد ، ترازوی دیجیتالی محک قابلیت تنظیم در حساسیت های توزین دیگر را دارد و دقت های قابل انتخاب در ترازو 2 گرم ، 5 گرم و 10 گرم می باشد که کمتر از 5 یا 10 استفاده می گردد ، ترازوی فروشگاهی معرفی شده با قیمت بسیار مناسب و کیفیت کار بالا می باشد که پس از سالها کارکرد ، قیمت خود را در بازار حفظ کرده و قادر به استفاده ی مدام به مدت 15 سال می باشد ، ترازوی دیجیتال فروشگاهی با کمترین هزینه به مدت طولانی قابل استفاده می باشد و باتری پشتیبان ترازو به مدت 6 ساعت امکان کارکرد دارد .
پس از خرید ترازو برای انجام امور تعمیرات ترازو با مشاورین دیجی اسکال تماس بگیرید فروش ترازوی دیجیتال در دیجی اسکال بر اساس تعرفه ی مصوب صورت می پذیرد و قیمت ترازو ها کاملا به روز و دقیق ثبت می گردد .

مشخصات کلی ترازوی محک 35 کیلویی مدل 11000:
ترازوی محک مدل 11000 با ظرفیت 35 کیلو گرم و دقت 2 گرم در توزین دارای امکان اتصال به پرینتر جانبی می باشد که اطلاعات فروش ترازو را از طریق کابل و اتصال به پرینتر محک به صورت فاکتور گزارش می دهد .
مشخصات چاپگر قابل اتصال به ترازوی فروشگاهی مدل 11000 :
نوع چاپگر ترازوی دیجیتال : دستگاهی که قابل اتصال به ترازوی محک می باشد از نوع چاپگر حرارتی می باشد که بر روی کاغذ یا رول حرارتی اطلاعات را انتقال می دهد .
نوع رول دستگاه ترازو : کاغذ حرارتی می باشد که از سایز 54 تا 57 متغیر می باشد .
اطاعات ثبت شده بر روی رسید صادره توسط  ترازو : نام فروشگاه ، شماره تماس و تاریخ در ابتدای فاکتور ترازو قرار می گیرد سپس اطلاعات فروش اعم از نام کالا ، قیمت و کل فاکتور و در انتهای رسید امکان چاپ آدرس فروشگاه نیز می باشد .
ویژگی های ترازوی محک 35 کیلویی مدل 11000 :
    دقت بالا در توزین کالا و سرعت مناسب در پایدار شدن وزن
    نمایشگر کاملا واضح led با وضوح بالا
    ترازوی علمک دار ساده قابل استفاده به صورت رومیزی
    ترازوی محک دارای دقت فوق العاده ی 2 گرم در توزین مواد تا ظرفیت 50 کیلو گرم
    بدنه پوشیده شده از پلاستیک فشرده با امکان انتخاب رنگ
    سینی دستگاه در دو مدل تخت و لبه دار
    دارای 35 حافظه ی مستقیم و 1000 حافظه ی غیر مستقیم
    دارای باطری ترازو جهت استفاده در زمان قطع برق شهر
    محاسبه ی مبلغ نهایی
    ثبت قیمت کالا در حافظه ترازوی محک
    دارای سه نمایشگر وزن ، قیمت ، قیمت کل
    ترازوی فروشگاهی محک ساخت ایران
نقد و بررسی
• طراحی

ترازوی محک 35 کیلو گرمی مدل 11000 دارای بدنه ای کاملا پلاستیکی از جنس پلاستیک فشرده می باشد که در برابر فشار و ضربه تقریبا مقاوم می باشد ، تمام بدنه ی این دستگاه یکپارچه و به صورت براق می باشد که در برابر نور خورشید مقاوم بوده و تغییر رنگ نمی دهد .
• صفحه نمایش

صفحه نمایش ترازوی محک کاملا واضح بوده و از led های قرمز رنگ ریز تشکیل شده است که وضوح دید را افزایش می دهند ، نمایشگر ها در سه ردیف زیر هم قرار گرفته که وزن ، قیمت و قیمت کل را نمایش می دهند .
• کیبرد

یکی از قسمت های ترازو کیبرد می باشد که از این طریق قیمت را وارد حافظه می نمایند ، خاصیت کیبرد محک لمسی می باشد و استفاده از آن به راحتی امکان پذیر است .
• حافظه

  ترازو دارای حافظه داخلی می باشد که اطلاعات قیمت کالا در آن ذخیره می گردد ، در ترازوی محک حافظه های مستقیم 35 عدد و حافظه ی غیر مستقیم 1000 عدد می باشد .
• بوق تایید

زمان استفاده از ترازو برای هر عملیات صدایی از دستگاه بیرون می آید که به بوق تایید معروف می باشد و در صورت اضافه بار این صدا جهت هشدار می باشد .
• ورودی و خروجی

پورت rf232 خروجی جهت انتقال اطلاعات فروش از ترازو به کامپیوتر می باشد که از سریق نرم افزار و کابل به نتیجه می رسد .
• باتری

باتری جهت استفاده در زمان های اضطراری می باشد که برق ترازو قطع می شود و با داشتن باتری دستگاه بدون برق از باتری پشتیبان تغذیه می نماید .
• جمع بندی

ترازوی محک 11000 با ظرفیت 35 کیلو گرم دارای 25 ماه گارانتی می باشد ، این ترازو دارای ظاهر شکیل و کاربری ساده می باشد و به دلیل اختلاف کم قیمت ترازوی 35 کیلو گرم و 50 کیلو گرم معمولا از ترازوی 50 کیلو گرم این مدل استفاده می نمایند ، ابعاد این دو دستگاه یک سایز می باشد .

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: ترازو, ترازو علمک دار , پرینتر ترازو ,
نويسنده : مینا نیکنام